Oktober 12, 2009

Aleyaaa, tak baik tau..

Abah aleya menulis,
aleya dah pun 9 bulan...
terasa banyak sangat benda yg trlepas,
trlepas vdo aleya first merangkak,
trlepas vdo aleya first panggil abah,
(Sebenarnya dia tak panggil abah.. dia cuma buleh sebut 'abbaah'
n somehow by that sorang laki yg tua tu menoleh kearahnya)
so mana mana yg ada, abah aleya nak taruk jer lah kat sini,
utk AyahWa yg kat sabah nu nengok :D
Gunakan realplayer versi terbaru, dan anda boleh mendaunlod
vdo kat u tiub atau mana mana tpt lain dlm format FLV. :)


tajuk vdo ni adalah AleyaMlwn,
bukan melawan kan aleya kan..
aleya baik kan..
ini cuma interaksi jer kan :D
heheheh (Sangka baik)

2 ulasan:

  1. amboi garangnya :) sekejap je dah besar panjang dah...

    keep them coming

    BalasPadam